Înţelegerea sensului – poezie

Dacă i-aș spune unuia să se ferească de păcate, să nu cadă ca mine în cele necurate, el mi-ar răspunde fără de înțelepciune că nu este nimic sau, poate, chiar nimic n-ar spune.

Dacă i-aș spune că el e cum am fost și eu, că eu am fost ca el cu vreme înainte ca să fie el, el mi-ar răspunde, poate, cu înțelepciune: „Așa cum ești și tu voi fi și eu”. ŞI SE VA PUNE ÎN GENUNCHI LA RUGĂCIUNE.

prof. Antonio Boloţ (Grup Şcolar “Nicolaus Olahus”, Orăştie)

 “Particip la Concursul de poezie ortodoxa”

http://www.serafimpantea.ro/2011/11/25/concurs-de-poezie-ortodoxa

Leave a Reply

